De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony UBP-X800M2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Gert 24-04-2023

Mooi solide apparaat.

Geschreven voor: Sony UBP-X800M2

Deze blue-ray speler gekocht bij en op advies van Klubben Breda. En hij heeft me niet teleur gesteld, een prima apparaat, schitterende beelden en makkelijke bediening.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • solide en geruisloos
  • perfecte weergave

ROTILUSK 24-10-2022

Alleen maar problemen.

Geschreven voor: Sony UBP-X800M2

Ik had eerder een Sony blu-ray speler (niet 4K UHD) en deze liep regelmatig vast. Enige oplossing is dan stekker eruit en opnieuw aanzetten. Dacht dat zal wel opgelost zijn door de firma Sony, maar nee helaas niet deze speler heeft precies hetzelfde probleem. Voor mij overigens het zoveelste product van Sony dat erg slecht is (laptop, fototoestel, hoofdtelefoon). Dit was voor mij het laatste Sony product ever…..

Pluspunten

• Goed beeld als hij het doet ;)

Minpunten

• Loopt vast
  • Apps zijn minimaal.

PfdG 27-08-2021

Apparaat werkt helemaal niet meer.

Geschreven voor: Sony UBP-X800M2

In juli 2019 heb ik een een 4K blu-ray speler gekocht van Sony (UBP-X800M2). Dit product is relatief weinig gebruikt (±1x per 1-2 weken). Enkele weken geleden wilde ik de blu-ray speler gebruiken maar toen deed deze helemaal niks meer. Hij gaat niet meer aan.
De kwaliteit van het beeld was goed. Wel heeft de speler moeite met het lezen van sommige 4K blu-rays.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Opstarten

Minpunten

• Start niet meer op
  • Lezen van sommige 4K blu-rays